Za njega je ćelavost prošlost: Supermodel Ivan Pljevaljčić presadio kosu!

AHT metoda transplantacija kose

Poznato je da gusta i bujna kosa za muškarce predstavlja simbol muškosti, snage i vitalnosti. Međutim, veliki broj muškaraca se kad-tad suoči sa problemom ćelavosti, te gubitak kose često žele da prikriju. Dokazano je da je najefektnija metoda, danas sve popularnija, definitivno transplantacija kose
Sa gubitkom kose suočio se i supermodel Ivan Pljevaljčić koji je nedavno presadio kosu zbog problema koji muči mnoge muškarce. Za rešavanje ovog problema, Ivan je izabrao AHT metodu transplantacije kose.

Ivanov izbor bila je AHT metoda

Svetske modne piste, stranice u magazinima, reklame, modne prestonice, kao i brojne revije domaćih kreatora … samo su jedan deo Ivanovog glamuroznog života. Ipak, ni ovaj zgodan i markantan poznati supermodel sa neodoljivim pogledom koji obara sa nogu, nije izuzetak kada se radi o veoma čestom problemu pripadnika jačeg pola – gubitkom kose. Ivan, koji već 10 godina radi u inostranstvu, odlučio je da se podvrgne zahvatu najprestižnijom tehnikom transplantacije kose – AHT metodom, koja osim što daje prirodne rezultate, potpuno je bezbolna.

Šta Ivan kaže o AHT metodi

Procedura je bila sjajna, bezbolna”, izjavio je ovaj 34-godišnji model neposredno po završetku tretmana . “Više sam nego zadovoljan kako samom sugestijom i cenom, tako i rezultatom. U drugim ordinacijama su mi nudili neki silni broj dlaka, niske cene, i iskreno kada sam izračunao shvatio sam da toliko ne može ni da stane i da se radi o marketingu pa su me delimično time i odbili. Malo sam se informisao po forumima, preporuke klijenata itd gde sam se i odlučio da uradim ovde. Voleo bih da sam pre ovoga imao šansu da vidim nekoga uživo ko je radio da se lakše odlučim. Ali svakako sam napravio pravi izbor”, rekao je on. „Kada sam se odlučio za AHT metodu nije mi bila presudna cena već ordinacija koja prati inovacije, koja ima najviše iskustva i koja primenjuje najsavremenije elemente. Neke ordinacije su pokušale da me priviku sa niskom cenom. Ali, za sebe ipak biram najbolje i u estetskoj proceduri ne treba gledati cenu već konačan rezultat koji je u ovoj ordinaciji definitivno najbolji ne samo u Srbiji već u celom regionu“, za kraj je rekao markantni Ivan.

   

U sledećem video snimku možete pogledati kako je tekla procedura presađivanja kose kod Ivana Pljevaljčića.

 
Foto: foxmodels.com

Нема коментара:

Постави коментар