Šta poznati kažu o nama?



Iskustva pacijenata
Doktor mora biti stručan i jasan, bez pričanja pacijentu ono što on želi da čuje jer takve dezinformacije dovode do razočaranosti. Pacijenta treba upoznati sa situacijom na glavi, tehnikama rada i svim fazama posle transplantacije kose, koje rezultate da očekuje i ostalo.

Koju kliniku za transplantaciju kose izabrati?

Danas postoje mnoge klinike koje rade transplantaciju kose i veoma je teško nekome, ko se do sada nije susretao sa tim, a preispituje svoju odluku o presađivanju, da izabere pravu kliniku i stručnog hirurga. Previše reklama i samohvalisanja je prisutno na svim društvenim mrežama, pa su utisci pacijenata ipak nešto najmerodavnije prilikom izbora klinike za transplantaciju kose. U Ministarstvu zdravlja je jedini registrovani metod transplantacije kose AHT METOD. Neke klinike koriste razne trikove i svoje metode samonazivaju raznim skaćenicama, koje u stvari ne znače ništa!! Metod mora biti jasno definisan, moraju biti navedene prednosti i razlike u odnosu na druge metode, istraživanja i td. Jedini metod koji ispunjava takve uslove je AHT metod. Naša klinika za transplantaciju kose se može pohvaliti velikim brojem zadovoljnih pacijenata i stručnosti hirurga. Primenom AHT metode transplantacije kose, Dr Tanja Radenkov nagrađena je prestižnom nagradom u oblasti zdravstva na Oksfordu.

Poznati koji su presadili kosu kod nas:
Vladimir Mandić (Sportista): ,,Dr Tanja Radenkov mi je radila transplantaciju kose AHT metodom. Procedura je bezbolna a doktorka i AHT tim su učinili da se za vreme boravka u poliklinici osećam prijatno. Moja preporuka za sve koji žele da se podvrgnu proceduri presađivanja kose. U estetskoj hirurgiji cena ne sme da bude presudan faktor već kvalitet usluge i krajnji rezultat“.  
Dr Filip Ivanjac (Voditelj): ,,“Nakon analize ostalih metoda i usluga koje se nude kod nas, odlučio sam se za transplantaciju kose AHT metodom. Obzirom da sam i sam doktor, uvideo sam mnogo prednosti AHT metode u odnosu na druge, slične metode koje se nude. Želim da pohvalim Dr Tanju Radenkov, AHT tim i poželim još mnogo uspešnih pacijenata“. 
Ivan Pljevaljčić (Model): ,,Transplantacija kose u vašoj ordinaciji je kao neki super auto koji blista svojim osobinama i mogućnostima. Ni sam nisam znao kako da oformim frontalnu liniju ali uz vašu pomoć sve izgleda više nego prelepo. Zaista sam vam zahvalan.,,
Vladimir Cvetković (Menadžer): ,,Želim da se zahvalim ljubaznom osoblju. Pružili su mi veoma veliku pažnju tokom celog precesa transplatacije a rezultat koji je došao na kraju je za svaku pohvalu i veoma je impresivan. Javno, hvala još jednom.,,

JP de Oliveira (Brazilski profesionalni vozač): 


Нема коментара:

Постави коментар