AHT transplantacija kose, gostovnje u emisiji Novosadsko jutro, Hair Transplant



https://youtu.be/L1p6-51B5Ms

U emisiji Novosadsko jutro, u globalau pričano je na temu transplantacije kose i presađivanje kose. Prikazne se neke od ne čestih primera transplantacija kose na bradu, sa grudi na bradu, dlaka sa grudi na kosu i razne druge variacije. Načiće te odgovore na razna pitanja, neka od njih:

- Šta raditi kada se ostane bez kose i da li je bolje raditi transplantaciju kose kada se vide prvi znaci - opadanja ili sačekaju da kosa skroz opadne?
- Koliko teško muškarci prihvate opadanje kose?
- Kako izgleda krajnji efekat?
- Kako se pere kosa posle presađivanja kose?
- Ko je najčešće kandidat i kada se pacijenti javljaju?
- Da li se dlake razlikiju i gde mogu da se implantuju?
- Koliko traje proces i da li je bolan?

Svakako opadnje kose nije nešto što vam ugrožava zdravlje osim kod osoba koje to doživljavaju tragično. U takvim slučajevima osobe mogu da upadnu u depresiju, postanu asocijalne i povučene. Gubljenjem kose često se javlja i gubljenje samopouzdanja pa se svakako u početnoj fazi preporučuje odlazak na konsultacije. Na konsultacija će te odagnati svaku sumnju i svakako znati šta je u vašem slučaju najbolje raditi.

Transplantacija kose može da se radi i parcijalno tako da ne morate da čekate krajnji stadijum, odnosno da kosa skroz opadne. Primer gore pokazuje MEGA intervenciju koja zahteva veliki broj folikula raspoređen na veliku, proređenu regiju.


2 коментара:

  1. Ja sam uradio pre usađivanje kose u Mađarsku. Jako sam zadovoljan sa rezultatom. Meni jako smetao da mi je kosa odpadao ali su mi vratili nazad i kosu i moje samopouzdanje. Ako ste za njih zainteresovani, tu je im sajt: https://hairtransplantclinic.com/sr/

    ОдговориИзбриши
  2. Neuspješna transplantacija kosa i čist neprofesionalizam. Preko emaila je dogovorena mega intervencija. Došao sam u kliniku iz susjedne države i pojavio se u dogovorenom terminu. Doktorica Tanja uopšte nije bila prisutna, već doktorica koja je zaposlena tu. Ošišala me je i uradila prp tretman. Kada sam je pitao o pregledu, rekla je da doktorica procijeni neophodan broj graftova čim pogleda skalp, bez obzira da li je kosa ošišana. Rekla mi je da legnem u salu potrbuške na sto i da počinje ekstrakcija. Tek tada doktorica ulazi i predstavlja se, te počinje sa ekstrakcijom. Na moju molbu, dozvolili su mi da ustanem da se upoznam sa doktoricom koja treba da radi intervenciju. Pustio sam da počne, misleći da je stručna dovoljno da sama procijeni koje su regije prorijedjene i koliko je graftova neophodno. Poslije intervencije sam direktno doputovao kući, a pošto mi je tjeme bilo pod anestezijom, nisam ni znao da zadnja polovina skalpa nije ni dirnuta. Kada sam je sutradan nazvao, rekla je da dodjem za 7 dana opet (opet 400 km u jednom smijeru), što mi nije predstavljalo problem, samo da se intervencija kompletira. Na dan te intervencije sam joj bukvalno prstom pokazivao koje zone treba popuniti (opet zahvaljujući ,,temeljnom pregledu''). Ovaj put su mi graftovi presadjeni iz zone predodredjene za opadanje centimetar iznad. Nakon godinu dana sam joj poslao slike na kojima se vidi da je premalen broj graftova implantovan ( što nije ni čudno, s obzirom da pregleda nije ni bilo) i da su presadjene zone skoro u potpunosti ćelave. Stigla mi je ponuda da ponesem još 2000 €, ako hoću da se radi korektivna intervencija, na što uopšte nisam ni odgovorio. To je moje iskustvo, a ako je pristup doktorice isti prema svim pacijentima, bacanje para vam ne gine. Zaključak - 3000 € bačeno.

    ОдговориИзбриши