Poznati voditelj uradio transplantaciju kose


Dr. Filip Ivanjac, voditelj emisije ,,Doktor za Vas,, ugostio je Dr Tanju Radenkov i Vladimira Cvetkovića i o transplantaciji kose saznao sve što nije znao. Detaljnije:


„Kada sam čuo da je neko od naših doktora nagrađen na Oxfordu, poželeo sam da ga ugostim i da nam malo više ispriča o samoj metodi i nagradi. U emisiji i kroz razgovor sa dr Tanjom Radenkov i Vladimirom Cvetkovićem saznao sam više o samoj metodi koja mi je bila vrlo interesantna. Nakon analize ostalih metoda i usluga koje se nude kod nas, odlučio sam se za transplantaciju kose AHT metodom. Obzirom da sam i sam doktor, uvideo sam mnogo prednosti AHT metode u odnosu na druge, slične metode koje se nude. Želim da pohvalim Dr Tanju Radenkov, AHT tim i poželim još mnogo uspešnih pacijenata“.



Нема коментара:

Постави коментар